דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עוברים דירה? - מחשבה תחילה תפתור לכם הרבה בעיות בעתיד 

מאת    [ 26/12/2012 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 1653 פעמים ]

עברתם דירה?! - מזל טוב! מעבר דירה הינו תמיד אירוע משמח ומבורך עבור כולנו. בין אם עברתם לדירה שכורה חדשה, או בין אם הגיע היום הגדול והחלטתם לרכוש את דירת חלומתיכם בתקציב שלכם, הדבר מלווה בהמון התרגשות, אנרגיות טובות ושמחה.

מעבר דירה למשכן חדש אינו פשוט, ומלווה לעיתים בהרבה כאב ראש מסביב. לארוז את תכולת הבית הקיים, לחיות מספר ימים "על ארגזים", להחליט מה לוקחים איתנו ומה "עשה את שלו", למצוא הובלה הוגנת (ובמחיר הוגן) שתעשה עבורנו את ההובלה, להתחיל לסדר את הבית החדש שלנו ו.... פתאום מגלים שחסרים לנו מדפים במשכננו החדש. מי מאיתנו לא מכיר את מצוקת האחסון הקיימת בכל בית ובית. לא משנה על איזו נישה תסתכלו - במטבח, בסלון, בחדר השינה, בפינת העבודה ובמחסן (או במקומות האחסון הקיימים בבית). כל כך הרבה דברים קטנים שצריך לאחסן, ולעיתים קרובות אנו נוטים לתפוס את הראש ולחשוב איך - "לעולם לא אצליח לאחסן את כל הדברים שברשותי"... ובכן, מחשבה תחילה יכולה לפתור הרבה בעיות ולתת פתרונות אחסון לשלל הדברים שאנו צריכים לאחסן בדירתינו החדשה.

בהרבה מהמקרים שנתקלנו בהם, המצוקה בעיקר מתבטאת עבור ציוד קטן שיש לאחסנו. בדך כלל ציוד זה יהיה רב ויכלול מגוון שונים של פריטים, כגון: קלסרים וחומר עבודה או לימודים, פינת אחסנה לחומרי ניקיון, מדפים במטבח אשר יתנו מענה נוסף לאחסון כלי הבית מעבר לארונות הקיימים וכדומה..

אם ניקח צעד אחורה ונחשוב תחילה בעת מעברנו לדירה החדשה, וננסה להבין במגבלת התקציב הקיימת כמובן, מה אנו מחפשים לאחסן ואילו פריטים, נוכל להזמין מראש מידוף מתאים לדירתינו החדשה ובכך לחסוך לנו הרבה כאב ראש ולחסוך מאיתנו את הפתגם הידוע - שני צעדים קדימה אחד אחורה.

בעת מעבר דירה יש להסתכל על החללים הקיימים וראשית להחליט מה נרצה לאחסן איפה. בסלון לדוגמא, נרצה לתלות מדפים קטנים ואלגנטים אשר יוכלו להציג בפני הבאים לדירה את "מיטב אוספינו" שאספנו במרוצת השנים. ניתן לשלב סוגים שונים של מדפים כמו מדפי זכוכית, מדפי עץ, מדפי ברזל וכדומה על מנת לתת מראה מגוון, צעיר וטרנדי לחלל הפתוח, שבדרך כלל מסתמן כהחלל המרכזי בבית. במטבח נבחן האם ארונות המטבח מספיקים לנו על מנת לאחסן את שלל הציוד שבידינו. יש לזכור כי לא מדובר רק על צלחות, סכו"ם ומחבתות, וכי צריך לחשוב היכן נאחסן את שלל מוצרי הסופר הרבים שישנם בכל משפחה. באם יש לנו מזווה קטן, לפעמים בדמות נישה או אפילו חדרון נוסף ליד, ניתן שם לאחסן את מוצרי הקשות מהסופר ובכך להתאים מדפים מתאימים לנ"ל. מידוף זה צריך להיות זול, פרקטי ועמיד במשקל שכן פעמים רבות נרצה לאחסן על מידוף זה ציוד כבד כמו בקבוקי שתיה, קופסאות שימורים וכד'.. במחבן שלנו או בחדרון האחסון נבחר בדרך כלל לאחסן חומרי ניקוי, פיצ'פקעס שאגרנו במשך השנים ושכל כך קשה לנו להיפרד מהם. ניתן להתאים מדפים יד שניה לאיזור אחסון זה, היות ובדרך כלל הוא אינו גלוי לעין ונועד לאחסן דברים אשר יגרמו למידוף להתלכלך מעט ואולי אף עם השנים להתקלות.

לסיכום:
תכנון נכון של פתרונות האחסון לבית בעת מעבר דירה הינו חשוב, פרקטי ויעיל - ויכול לחסוך לנו הרבה כאב ראש ולתת לנו "שקט תעשייתי" בגזרת פתרונות האחסון בבית.

בהצלחה!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב